Garantie en klachten

Garantie

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens het transport. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@thuishaven33.nl en voorziet u uw mail van foto’s en een concrete toelichting. We zoeken dan in samenspraak met u naar een passende oplossing middels bijvoorbeeld een vervangend product of uw aankoopbedrag retour. Uitzondering hierop is wanneer een product in de webshop ook al omschreven staat met het gebrek. Dit staat te allen tijde in de omschrijving vermeld en is te zien bij de afbeeldingen. In dat geval heeft u geen recht op garantie.

 

Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Welke klacht u ook heeft, wij zoeken graag naar een passende oplossing. Geef uw klacht door aan info@thuishaven33.nl en wij nemen deze zo spoedig mogelijk in behandeling.

Zelf ophalen

of bezorgen

Veilige betaling

met iDeal

Vragen?

bel of mail ons